czwartek, 6 grudnia 2012

Własnoręczne prezenty od przyjaciół :)

Hej! :)
Kilka moich projektów w tworzeniu, więc chciałam Wam dziś pokazać moje prezenty, które dostałam od koleżanek :)


 To ślicznie ozdobione pudełko po butach dostałam jeszcze chyba we wakacje. Zostało wykonane techniką decoupage. Trzymam w nim listy, kartki itd.:)

Natomiast to małe, słodkie i urocze cudeńko dostałam dzisiaj od Ani z okazji Mikołajek! :) (tak btw. zapraszam na jej bloga, link w imieniu :D). Jest to, jak widzicie, choineczka zrobiona z papieru, korka i posypana brokatem. Jest świetna! :D aż mnie naszła ochota, aby zrobić coś podobnego :) Oczekujcie nowości!

xoxo,
Blutelf

4 komentarze:

  1. Pytałaś czemu pisze po angielsku tylko posty - większość czytelników i firm z którymi współpracuję są z zagranicy.
    Na marginesie to śliczne jest to pudełko i choinka- handmade najlepsze!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. choinka jest urokliwa (;
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Widzę, że nie tylko u mnie panuje tradycja dawania sobie własnoręcznych prezentów. Mam nadzieję, że się nie obrazisz ja zrobię podobnego posta, o w zasadzie już dawno go planowałam, tylko muszę zapytać o zgodę wszystkich twórców ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :)